Incident awareness session
Vroeg of laat wordt elk bedrijf geconfronteerd met een incident of crisis. Crisismanagement blijft voor de meeste een ver-van-mijn-bedshow tot er zich effectief een incident voordoet.
In deze sessie wordt de alertheid van jouw werknemers getest aan de hand van een interactieve oefening. Met actuele voorbeelden en procedures willen we het incident- en crisisawareness van jouw werknemers vergroten.
Programma
- Intro: Overlopen procedure bedrijf en verwachtingen naar werknemers toe
- Interactieve oefening: Hoe alert zijn jouw werknemers?
- Media search: Welke incidenten hebben zich al afgespeeld binnen jouw bedrijf/sector?
- Toekomst: Wat kan er zich mogelijks nog voordoen?
- Praktijk: Herkennen van en omgang met incidenten
Doelgroep
Deze training richt zich tot alle medewerkers die een administratieve functie vervullen binnen uw bedrijf (marketing, boekhouding, communicatie, QA, etc.).
Belangrijke informatie voor de deelnemers
Het is belangrijk om op voorhand met je deelnemers te communiceren over de doelstellingen van de opleiding. Zo zijn ze op de hoogte van het programma en kunnen ze zich goed voorbereiden.
Food Security heeft een uitnodiging opgesteld die je kan downloaden en bezorgen aan de deelnemers van deze opleiding.
Coming soon...
Leerpunten
Een consument reageert niet zoals verwacht, wat nu?
Wat doe je wanneer je wordt geconfronteerd met een onverwachte reactie? Hoe zorg je ervoor dat jouw consumentendienst voorbereid is op zo'n situatie?
Hoe bescherm je jouw bedrijf tegen online negatieve publiciteit?
In de digitale wereld kan één nieuwsartikel, tweet of recensie jouw reputatie maken of kraken. Neem de leiding over jullie online aanwezigheid zodat negatieve buzz of nepnieuw...
Hoe scoort jouw bedrijf op Food Defense?
Jouw woonplaats beveiligen is een evidentie, maar de beveiliging van de werkplaats komt minder spontaan. Dat bewijst onze praktijkervaring bij voedingsbedrijven.