Crisis Management Level #2
Tijdens deze training bespreken we de crisisprocedure van jouw bedrijf om vervolgens over te gaan tot korte en krachtige oefeningen. We toetsen de theorie aan de praktijk.
Programma
- Opfrissen van jullie crisismanagementprocedure
- Jullie systeem evalueren en optimaliseren dankzij praktijkoefeningen
Doelgroep
De (potentiële) leden van het crisismanagementteam en hun vervangers.
Belangrijke informatie voor de deelnemers
Het is belangrijk om op voorhand met je deelnemers te communiceren over de doelstellingen van de opleiding. Zo zijn ze op de hoogte van het programma en kunnen ze zich goed voorbereiden.
Food Security heeft een uitnodiging opgesteld die je kan downloaden en bezorgen aan de deelnemers van deze opleiding.
Leerpunten
Een consument reageert niet zoals verwacht, wat nu?
Wat doe je wanneer je wordt geconfronteerd met een onverwachte reactie? Hoe zorg je ervoor dat jouw consumentendienst voorbereid is op zo'n situatie?
Hoe bescherm je jouw bedrijf tegen online negatieve publiciteit?
In de digitale wereld kan één nieuwsartikel, tweet of recensie jouw reputatie maken of kraken. Neem de leiding over jullie online aanwezigheid zodat negatieve buzz of nepnieuw...
Hoe scoort jouw bedrijf op Food Defense?
Jouw woonplaats beveiligen is een evidentie, maar de beveiliging van de werkplaats komt minder spontaan. Dat bewijst onze praktijkervaring bij voedingsbedrijven.